laupäev, 26. märts 2011

Katsuge sõnumid läbi

Oli kord EMK Tallinna metodisti koguduses üks õde, kel nimeks Selma Ratassepp (22.12.1920-22.05.1991). Kuulsin mina täna temast esmakordselt, kus ühes koduses palvegrupis jagati tema sõnumeid, mida keegi tuttav oli aastatel 1988-1990 kokku kogunud. See, kes levitas, oli seda paberikest 20 aastat sahtlis hoidnud. Hämmastavalt täpselt kõlavad osad asjad nüüd, 20 aastat hiljem, teised, nagu näiteks plaksutamise ja mürtsmuusika keeld või instruktsioonid UFOde kohta, panevad kulmu kergitama. Aga katsugem siis kõik sõnumid läbi ning laskem tekstil ise meie vastu rääkida.

***

Tulen kui varas. Jaapan saab põlema kui ahi. See maa lõhkeb. Ameerika, Pariis lihahimudega -- kõiki nuhtlen mina, sest nad on taganenud hoora viisil. Seal ka vaimulik roojus.Nad on läinud niivõrd kõrvale, et ise muutunud ebajumalaiks. Nad lubavad endale liiga palju. Kartus läinud kaduma minu rahva keskelt.

Kui keelasin mürtsmuusika, ei kuulatud. Mul on kahju oma rahva pärast. Minge, ütlege kõigile, et Mina neid armastan. Vaadake Minu peale, siis te ei eksi kunagi! Ma ütlen juba hommikul, kuhu minna. Kõik pole kuulekad olnud. Sellepärast usus vaesus. Sõnakuulmine enam kui ohver!

Hoia astja puhas. Ole sõnakuulelik igale märguandele, siis su usk kasvab. Oma "mina" kõige suurem vaenlane. Keegi ei suuda oma tegudega minu riiki tulla. Pidage selgeks õnneks, kui keegi teile kriitikat ütleb. Usklikud tahavd vankrit edasi viia oma jõuga, aga vanker ei liigu. Anna kõik ohjad minu kätte, küll näed, kuidas Vaim töötab. Noored ja vanad töötagu koos. Nad täiendavad teineteist.

Ka teistel planeetidel elanikud. Teie kõige mustem planeet. Töötan ka nende südamete juures. Nemad pole maitsnud iialgi Kolgata verd. Suhtuge nendesse heatahtlikult, kuid ärge minge kaasa, kui kutsuvad. Jääge kindlaks, siis ei saa nad midagi teha.

Praegu pitserite aeg. Tooge varakambritest välja asjad, mis sinna viidud. Võtke kätte antiikne lamp. Aseained on võetud minu Vaimu asemele--popmuusika, tühi nali, plaksutamine. Saatan tulnud pühakotta. Eksituse vaim tungib vägevasti minu rahva ridadesse, et minu tööd saaks ära lämmatada. Ainult Püha Vaim võidab hingi. Maailm ei võida maailma. Ärge töötage rohkem, kui palutud, muidu varisete kokku. Vajan peeneid pilpaid, et tuld süüdata. Suured ahjud puid täis. Vajan alandlikke töötegijaid.

Eesti rahvas peab minema kannatustest läbi, mida juba maitsenud. Saaksin teid kohe vabaks teha, aga siis ei tule nad minu juurde. Eesti rahvas väike, ei majanda ennast ära. Abi tuleb teiste rahvaste kaudu. Eesti hakkab haljendama. Annan teile 10 aastat töötegemiseks (saadud 1990.a). Kiskja, kellel surmahaav paraneb.

Tahan anda oma rahva sisse ühe armastuse tule. See põleb väga laialt, valmistades teed suurele ärkamisele. Tuleb ärkamine, mis Joeli kaudu ütledud. Kui tähtsate sündmuste eel olete! Et teie nimesid ei kustutataks Eluraamatust. Ootan teid Talle pulma, kus igavene rõõm ja õndsus. Palvetage ka ilmastiku pärast, et teile ei tuleks maavärisemisi, üleujutusi jm.

Palvetage, et Püha Vaimu eesliin siia jõuaks. Tasub paluda ka nende pärast, kes igavikus. Maapealsed palved maksavad ka sealpool hauda. Näete igavikus neid, keda iialgi ei usu. Keda arvate olevat, neid ei ole.

Vaenlane saab palju ohvreid kiirustamise ja hasardiga. Otsustatakse kiiresti, pärast kahju. Ta pannud kiiruse muusika sisse. See tungib lihasse, paneb vere keema. Süda ei tunne midagi. Soovitati vanu koraale ja ka nüüdseid laule, mis Püha Vaimu läbi antud.

Peate viima ka Jumala sõna vene rahvale.

Aamen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Käsk rõõmustada

     Katkend raamatust:   Samuel Whitfield. "Jüngerlus algab vaatlemisest".  Tõlkinud Kõrberoos UY.  Copyright  © 2023, by OneKing...