neljapäev, 10. mai 2018

TULI SU LUUDES JA TUUL SU PURJEDES

”TULI SU LUUDES JA TUUL SU PURJEDES
(Nate Johnston, FB, 23. Aprill 2018)
Kuulen Jumala Vaimu ütlemas: Olen näinud sind hävinenu, unustatu, raisatu, pekstu ja purunenuna. Laevana, mis on pilbasteks läinud märatsevas tormis ja lõikavates tuultes, mis röövisid su igatsuse ja vaigistasid su hääle.
Olen näinud sind pillutatu, hirmunu ja uppuvana, kurbus on sind neelamas ja meeleheide saatmas, paisates sind vastu rannakive, tagudes su unistused tükkideks.
Olen näinud, kuidas su süda on appi hüüdnud, isegi kui sõnad lihtsalt ei pääsenud üle su huulte, kui su tahe oli purunenud ja hing kibedusest haige. Kuulsin su halamist, su lootus oli kustunud ja usk hääbumas… Kuid kas sa kuulsid minu vastust?
Täna ma ütlen sulle: oled näinud selle etenduse esimest vaatust, sa ei ole seda näinud lõpuni. Oled tunnistajaks olnud südamevalule, kuid pole näinud südant rõõmust hüppamas, oled kogenud surutist, kuid veel mitte tõotuste täitumist.
Selsamal tunnil panen ma uue tule sinu luudesse, tugevuse, väe, eesmärgi ja igatsuse, mis on tugevamad kui eales varem. Annan sulle uue ülesande ja uue sõnumi, mis läbistavad kõiki, kes seda kuulevad. See sõnum raputab maapinda su jalge all ning süütab tule pimeduses.
Saadan tuule sinu purjeid täitma ning tooma sind unistusteta, seiskunud paikadest ning kannan sind tagasi voogamisse, ning sa saad taas tundma end elava ja vabana ning sa täidad iga tõotuse, mida ma sulle andnud olen.
Sa oled öelnud: Kuhu on kadunud mu visioon? Ma ei tea, kuhu olen teel… Edasi minnes aga sinna poole, mis näeb välja kui lõpp, pöörad ümber nurga ning näed kõige elavamat hooaega lahti rullumas oma silme ees. Ma pidin puhastama su südame ja elu sügavaimad paigad, et valmistada sind ette selleks, mida ma tahan su elus teha.
Anna mulle oma pooleldi valmis maanteed, räpased teekonnad, taarumaajav häbi ja pimestav läbikukkumine. Mu auhiilgus su üle praegusel eluetapil saab varjutama kõik eelnenu. Mu tunnistus sinu üle saab sind hämmastama ja sa näed mu headust sellisena, nagu see on. On aeg keerata uus lehekülg ja liikuda edasi paigast, kus oled olnud. Vanad räbalad ei sobi sulle enam ega ole ka parajad, su vana nimi enam ei kirjelda sind ning su vangla ei suuda sind kauem kinni hoida.”

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Käsk rõõmustada

     Katkend raamatust:   Samuel Whitfield. "Jüngerlus algab vaatlemisest".  Tõlkinud Kõrberoos UY.  Copyright  © 2023, by OneKing...